onsdagskväll

Lagar mat och lyssnar på ljudbok. 
Den är mycket bra men påminner bitvis mycket om händelser tidigare i mitt liv. 
Glöm inte att låsa heter boken.. 

Haft en bra dag på jobbet idag. Effektiv och harmonisk. Lite upprörd över en situation där vi som uskor inte fick gehör. Det är liv vi hanterar och tar hand om men det tycks glömmas bort ibland. Jag blir beklämd och med det frustrerad och med arg och med det växer mitt behov av att uttrycka min åsikt. 

Jag fyller år snart. I början på februari. Vill göra nåt trevligt men vet inte vad i dessa coronatider. Måste klura lite vad man kan hitta på. Fyller inte jämnt, det är några år kvar tills dess men vill ändå göra något trevligt. Vi får se vad det blir. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback