när barndomen kommer tillbaka

Nu är man där när det skapas nyproduktioner på saker från ens barndom och barnet kommer och utbrister "lyssna mamma vilken bra låt" och man står där och blir nostalgisk. 

Senast när jag hör hur han sjunger på rummet. Han kommer ut och säger "alltså Körberg vilken stjärna han är" 

Låten var stad i ljus. En låt som jag tyckt väldigt mycket om sedan barnsben.
Han upptäckte den via programmet så mycket bättre. 

Det har varit så ett par gånger senaste tiden med olika saker som är i ropet igen.

Nu förstår jag mammas min när man kom med en låt eller film och hon såg drömsk ut och man blev sur för att hon redan hört eller sett den när man tyckte att man hittat nåt riktigt bra.😂

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback