måndag morgon

Helgen har verkligen gått snabbt..massor att göra på jobbet. Men ändå, en bättre jobbhelg. 
Tyvärr har vårdtyngden blivit tyngre senaste månaden så axeln  mår inget vidare men men
Den 22a får jag förhoppningsvis mer info kring planering av operation m.m. 
 Corona munderingen man har på jobbet skapar huvudvärk. Somnade som en sten igår pga den. 
Imorgon är jag ledig. Rehabprogram på schemat. 
Idag ska det vaccineras på jobbet. Inte vi personal än men de äldre. 
Jag har redan bestämt mig. Jag kommer inte att ta vaccin. Varför är för mig enkelt. Jag tycker det är för snabbt utvecklat  och det känns inte bra. 

Fick ett tips av en kollega igår angående min ångest för operation. Mer om det lite senare. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback