hemmafix

Stökat hemma idag. Rensat bort allt med julen så nu är gran och stjärnor och faderullan borta. Strukturerat om och ändrat i lådorna. Nöjd.
Jag uppskattar verkligen en ren omgivning. Mår som bäst hemma när det är nystädat. 

Det är bara julgardinerna kvar. Dom ryker imorgon. 
Och imorgon kommer även Nathanael hem. Det känns skönt. Man är som förälder lite som halv utan sitt barn. Men det är skönt också med lite tid ifrån varandra så man hinner sakna. 

Tagit en promenad i mörkret i isande motvind. Inte så skönt men uppiggande. 

Såg en film igår. Nu minns jag inte vad det hette (återkommer om det) men den gav mig en galen känsla av klaustrofobi. Forskare som var 1 mil ner i havet och forskade och borrade råolja. Det gick inte så bra kan man säga. Hua. Men spännande. Tror jag glömde att andas till och från. 

Visst är dom söta mina katter. Representerar mina 3 senaste jag har haft i färgerna. Skrubben Lukas & Petsson. Köpte dom av en kvinna som är duktig på att jobba med ull. 
Och min krubba. Älskar den. Har lite andra idéer till den till nästa jul. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback