grötskalle

Trött är ordet. Hjärnan känns som gröt. 
Läkartid imorgon bitti. Prata om operationen. 
Lite ångest inför det. 
Hade fruktansvärt ont i dag. Sista timmarna på jobbet var jag helt kallsvettig. 
Lade mig i ett varmt bad när jag kom hem. 
Märkligt nog har jag svårt för att bada i badkar. Får ingen ro. Men älskar att bada i sjö, hav eller pool. 
Mår illa efter ett tag när jag badar varmt. Men hjälpte lite iallafall den lilla stunden..
Ledig fram till tisdag. Lite återhämtning och armvila. 
 Planerade för en kommande tjejkväll med mina gamla kollegor idag. Om ca 1 månad ska vi fira Tina som fyller 30 år hemma hos min andra fd kollega Anna. Det ska bli kul. 
En 90 talist, en 80 talist och en 60 talist som alltid har kul när vi ses. Kanske lite för kul ibland. 

Föredetta 3 väst på julfest för ett par år sedan 
Anna Jag Tina 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback