glans is och kreativa tankar

Ursviksspåret var brutalt livsfarligt att välja idag. Det var glansis.  Fick välja annan promenadsträcka i väntan på tvätten.
Är hos Eva och väntar på sista maskinen ska bli klar. Sen promenad hem. 
Känns konstigt att vara här helt ensam. Tyst och öde. 
Läst lite intressant läsning och spånat lite på mina projekt jag är i startgroparna till att börja med. 
Det är mycket kreativitet i huvudet på mig nu. Det ploppar upp idéer titt som tätt. 
Försöker lägga upp en plan hur jag ska göra och i vilken ordning. 
Jag har annat att tänka på också som min vän gett mig. Också mycket intressant och givande.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback