bra dag

Härlig det har varit. 
Låg kvar länge i sängen imorse. Det är en härlig känsla att vakna tidigt och veta att man inte behöver gå upp. 
Sov dåligt inatt. Var vaken stora delar av natten. 
Tog dubbla långrundor runt långa fältrundan imorse. Snön vräkte ner. Härligt. Lyssnade på ljudbok hela vägen. 

Uträttade lite ärenden och svarade på mail. 

Sedan fastnade jag i intressant läsning om olika ämnen som intresserar mig. Hoppade till när nyckeln sattes i dörren och Nathanael var hemma. Hade läst länge och var som uppslukad. 

Gjorde del 2 i läsläxan och läslogg med Nathanael och diskuterade lite information som jag fått från skolan.

Ska tvätta håret och sedan spela flaggspektrum med Nathanael (vilket jag förlorat innan vi börjat) och sen krypa ner i renbäddad säng och läsa intressanta artiklar som jag har hittat. 
Renbäddad säng måste ju ligga högt upp på listan av njutbara saker i livet. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback