65 år

Igår på tjugondag Knut skulle pappa ha fyllt 65 år. Som liten fick vi äta karamellerna i smällkaramellerna på pappas födelsedag när vi städade ut julen. Och så tårta så klart. 
Han nojjade redan som 40åring över det där med att bli gammal. Och sa ofta "jag är gammal nu" så jag vet inte hur han hade tagit det där med att bli pensionär.
När han var sjuk sista året så vägrade han att gå med rollator. " Då blir man ju gubbe ju". 
Min pappa hade mycket tankar,funderingar och lite udda saker för sig. Äpplet faller inte långt från päronträdet. 😂 jag behöver inte kolla så långt för att se var jag fått det ifrån. 

Bild1 pappa och våran hund Peggy 

Bild nr 2 är från semester i fjällen 1989 vid något som vi båda älskade,vatten. Anderså fallet i Härjedalen om jag inte minns fel. 
Jag minns den resan väldigt detaljerat trots att jag bara var 5 år..




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback