utplaning

Michael Jackson skriker om intensiva känslor till mig genom mina hörlurar. 
Perfekt utplaning..
Hade tänkt skriva om dagens båda händelser idag. Men jag väntar med det tills imorgon.
Jag vill behålla den flytande känslan som jag har just nu. 
Spenderade en timme i eftermiddags på vardagsrumsgolvet liggandes på rygg med basen från musiken vibrerande genom kroppen. En av mina favoritsätt att rensa ut systemet på dåliga energier. Har ni inte provat detta så rekommenderar jag det verkligen. 

Utv samtal med Nathanael imorgon bland annat. 

Lite mer Jackson och favorit Bowie låten innan det är godnatt. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback