uppe i ottan

Becksvart ute och knäpptyst i huset. Känns som man är ensam vaken i världen. Jag gillar den känslan på morgonen. 

Min favorit podd är igång med en ny säsong. Lyssnade på säsongspremiären igår kväll. 
Hade svårt att landa igår. Kan inte påstå att det var för att tankarna gick utan mer fysiskt. 

Det blev ett bra samtal igår på utv samtalet. 
Förutom lösningen på engelskan. Det verkar få bli att ta det åter med rektor för att sedan ta saken vidare. 
Han hade gjort ett ryck och kommit ifatt i flera ämnen och var på god väg i några andra. Matematik och kemi,en riktig raket uppåt. 
Han har läshuvud och behöver inte nöta ( vilket han inte ärvt från mig)  det vet jag men hans motivation går lite upp och ner. 

Dags att åka till jobbet. Jag har saknat dom. 🙂




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback