underbart väder

Vilket väder. Hoppade över min rast på jobbet idag och tog med mig två boende ner till vattnet. Vi satt i solen och pratade om livet och spanade på alla mindre slottsliknande villor som ligger där längs med vattnet. 
Helt underbart. När vi kom hem igen drack vi kaffe och hämtade andan efter våran ganska så långa runda. 

På förmiddagen var Putin tillbaka på besök. Han satte sig i mitt hår och vägrade kliva av. Jag hade lite småpanik vilket tanterna tyckte var ofantligt roligt så klart. Han satt kvar i 20 minuter så fick gå runt med den tokiga gojan uppe på huvudet. 
"Bajsar du nu då åker du ut" 
Tanterna skrattade så tårarna rann. 

Ska bli skönt med helg. Har lite måsten att ta tag i hemma. Sen tänker jag ta helg. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback