Sömn och förbannad

Torsdag. Sovit länge och tungt. Behövde det.
Gått en mil. Inte riktigt planerat men det blev så. 
Kvällspass på jobbet. 
Behöver en pepp. En I can do this pepp. 
All sömn har gjort det tyst i mitt huvud. Skönt. 
Sömnen har förhoppningsvis stabiliserat mitt humör. Lite lynnig igår på jobbet. Jag reagerade stark på saker och ting som inte fungerar som det ska inom verksamheten. Jag blev arg. Vi är där för de gamla och ska ha de i första rummet och det glöms ofta bort. De prioriteras bort. Då blir jag vansinnigt förbannad och är redo att slåss för dem och deras rättigheter och även mina egna som är där för att ge dem vad de behöver. 
Jag vägrade följa en ny "riktlinje" igår. En helt absurd sådan.  Med det gav jag säkert arbetsledaren indirekt långfingret. Hon kan få ett till. 

Nya tag i dag men står stadigt. Jag tänker inte vika mig i den här frågan. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback