nervöst och sånt

Måndagen närmar sig. Börjar bli lite nervös. 
Jag ska inte opereras på måndag men är ändå nervös inför mötet med kirurgen. 
Försöker att andas och inte tänka på det så mycket. 

Vaknade 04:20 med kraftig huvudvärk. Gick ner och tog en Alvedon och sen lade jag mig i soffan en stund och filosoferande. Gick upp och lade mig igen efter 45 min. 
Mitt filosoferande måste ha rört till det för drömde konstigt. Inte mardrömmar. Bara konstigt. 

Mår bättre nu. 
Idag är det fredag och det känns mer än okej. 

Vi skulle ha firat Tinas 30 års dag imorgon men Anna fick förhinder så det blev flyttat till slutet av mars. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback