kortisonets baksida

Ett tips. Vill ni inte svälla upp i ansikte och hals så ska ni inte gå på kortison behandling. Herregud. Vantrivs så in i norden med det. 
" det går över men det tar tid" sa läkaren. Jo tack. Märker det. Kanske lite fåfängt inlägg men det är faktiskt så jag känner. Vill knappt träffa folk på grund av det. 
Tog lång tid att vänja sig vid förändringen efter man fick barn i kroppen och kanske ännu mer efter axeln pajade och jag inte fick röra mig så som jag ville men det här som kortisonet förde med sig är nåt helt annat. 
Runt ansikte med runda kinder, dubbelhaka och svullen hals. 
Nej. Det måste bort. För min egen skull. 
Olika vinklar.  övre bilden nu på jobbet och undre från förra veckan 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback