iskallt och kommande inlägg

Promenerat. Iskalla vindar som piskade i ansiktet. Inte skönt men det gjorde att jag kunde hålla fokus i tankarna. 

Jag har under cirka en veckas tid påbörjat ett inlägg..skrivit korta stunder för att sedan stannat upp och reflekterat. Det här är ett ämne som jag bara nämnt lite så där i förbifarten. Varför? För att trots att det är ett stort ämne och som skapat så mycket kaos runt mig i min omgivning som ung så är det inte något som jag mått dåligt över. Jag bearbetade det snabbt på egen hand som väldigt ung och gick vidare. Anledningen  till att jag nu påbörjat ett inlägg om det hela handlar egentligen om något annat. Det kommer jag att gå in på mer då. 
Jag vet inte hur långt inlägg det kommer att bli, eller hur pass detaljerat det kommer att bli och jag vet heller inte inte när jag kommer att skriva klart det. Det enda jag vet är att jag kommer att skriva om det och publicera det här. Och det känns för stunden bra. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback