inlarmad

Sticker iväg till Sumpan för att gå längs med bällstaån. 
Nathanael ringer efter typ 30 meter långs ån. 
Skriker och pratar så jag inte hör. 
"Vad säger du?"
"Hjälp mig. Mamma. Hjälp mig"
"Vad är det som hänt?"
"Hjälp mig bara. Hjälp mig. Jag vet inte vad jag ska göra"

Nu grinar och skriker han om vartannat. 
Hinner tänka 1000 tankar. 

"Laaaaarmet. Stäng av larmet. Vad ska jag göra. Hjälp miiiiiig" 

"Är det nya eller gamla larmet?"
"Jag veeeeet inte"

Kommer fram till att han är inlarmad med gamla larmet. 
Instruerar honom hur han ska göra. 
Tog sin tid då han var helt blockerad. 

Det var bara att vända hem igen. 

Till saken hör att han är fruktansvärt ljudkänslig. Så därav blockeringen. 
Stackarn. Jag var oskyldig denna gång då det inte var jag som låste. 

Lite stormig start på denna dag men sen har det varit lite lugnare. 🙂


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback