grinig

Jag är så grinig nu. 
Teknikern hittade inget fel. Han bytte en stötdämpare som var lite glapp. 
Funkar bra nu så bara att tvätta på, så han..
Nej. Jag tror att jag själv kommit på problemet då jag nu under ett snabbprogram suttit och stirrat på maskinen. Den spolar in vatten under hela programmet. För mycket vatten. Vilket gör allt för tungt. Därav vobblandet som jag felanmälde för. 
Nu har jag ringt Electrolux. Varit en aning otrevlig och bett om en extra kontroll. På torsdag. Torsdag! 
Så ja,grinig. Och jag som var på så bra humör. 
Känner jag mig själv rätt så kommer det bli en ny maskin i helgen. 

Nu tänker jag släppa detta och ta helg. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback