fåntratt

Vilken härlig morgon. Kändes som att jag flög fram imorse. Satt och flinade som ett fån över mina egna tankar på väg till jobbet eller ja,gör fortfarande. 

Vet inte om jag är inne i nån reservväxel eller vad jag håller på med för denna måndag efter 6 dagars veckan brukar jag vara helt trasig. Men inte idag tydligen. Hoppas det håller i sig..

Senare idag ska jag skriva om en eller egentligen två dokumentärer som jag lyssnat på som skapat tankar hos mig. 
Jag kanske också vädrar en lite mer privat tanke. Vi får se om jag känner för att ta i det ämnet än eller inte. Det känns som att det är nära  

Ha en fin dag. Nu ska den här leende fåntratten resa vidare. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback