...

Fortsätter på spåret med fantastiska svenska låtskrivare. 


Det är tomt, det är bränt, det är härjat och kalt

Där den låg, ligger berghällen bar
Men däröver går minnet med vinden så svalt
Och det minnet är allt som är kvar

Mando Diao - strövtåg i hembygden 

Om du vill bli min vän, jag bli din
Jag tror nog våra vägar kan passas in
Det är inte mycket alls jag begär
Du får vara dej själv, jag lovar och svär

Jumper -tapetklister 

Tanken är svindlande
Framför mig gapar en avgrund
Hela mitt väsen gör uppror och vill säga nej
Frågan är väckt
Och nu darrar min själ inför svaret
Att du inte finns till
Fast jag trodde på dig

Helen Sjöholm - du måste finnas 

Hur ska du orka med ditt liv om du aldrig kan va dig själv?
Varför ge ditt bästa till massa clowner som aldrig tror på dig?
Låt dem gå, låt dem falla
Du måste inte rädda dem alla
Låt dem gå, låt dem falla

Pernilla Andersson - låt det gå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback