dokumentär och flaggor

Lyssnat på en så bra dokumentär idag. Del 1 och 2 av 4. Ska skriva lite mer om ämnet när jag lyssnat klart. 

Idag har jag varit så där oerhört trött igen som jag var i måndags. Somnade om efter att jag blev ensam imorse och sov till 9:30. Blev lite piggare av att träna men sen nu mot kvällen  kom en dipp igen. 
Spelat flaggspektrum och Yatzy med Nathanael. Jag förundras varje gång över hur man kan komma ihåg att det finns länder som nauru och Tuvalu och att dessutom veta hur flaggorna ser ut. Jag kan Europa. Sen kanske ett tiotal ur varje världsdel förutom Oceanien då.  Vi körde vartannat  kort idag. Lite svårare då än när man lägger 8 öppna kort. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback