djupsömn och morgondagen

Vilken natt. Jag snittar ungefär 1 timme (pendlar mellan 50 min och 1.20 timmar) i djupsömn enligt min klocka. I natt hade jag 3.25! Det innebar att det var rätt tyst under natten. Nästan inga drömmar..

Planerna idag blev inställda då Nathanael vaknade med ont i halsen och lite snorig. Han ligger fortfarande i sängen  så vår plan var inte en så bra idé Idag. Vi skulle ha åkt längdskidor. Jag tror armen klarar det då det är fel rörelser. Alltså inga rörelser som gör ont och triggar. Men det hade inte varit en garanti att det skulle ha fungerat men jag skulle ha provat. 
Har inte åkt på hela vintern. Saknar det. Älskar att åka skidor. 

Ska till Eva en sväng i eftermiddag. Sen handla lite lite sjuklingen. Ska avsluta med en långpromenad. Måste försöka komma ner i varv tidigt idag. Ska vara 08:30 på sophiahemmet imorgon. Så imorgon ringer klockan tidigt. Jag kommer sen ha en lucka emellan det och nästa tid jag har på salongen kl 11. Tid att spendera. Hoppas det är fint väder då blir det promenad  
Jag ska på ansiktsbehandling imorgon. Det är något jag gjort var 3e månad i ca 3 år men haft uppehåll under corona året. Det är något som vi får använda vårat friskvårdsbidrag till på jobbet nu i corona tider. Eftersom vi jobbar med skyddsutrustning som påverkar huden negativt. Så imorgon är det dags för det. 
Det är en vanlig behandling. Inget Botox eller fillers. Inget jag använder mig av. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback