desperat behov av tips

Okej. Eftersom jag kommer behöva vara sjukskriven en längre period efter min operation så behöver jag många tips på ljudböcker,vanliga böcker, en och annan film, länktips etc. 
Visst jag har många hobbys och har inte svårt för att spendera ledig tid med nåt jag tycker om att göra men flera av mina hobbys kräver antingen två armar eller just den arm som axeln ska opereras på så vissa saker kommer jag inte att kunna ägna mig åt första tiden. Och det ger mig lite småpanik. 
Så för att inte bli knäpp eller galet understimulerad så tar jag tacksamt emot tips på ovanstående. 

Tack tack tack. ❤

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback