bra kväll

Ikväll mår jag bra. Har lyckats med att inte tänka på morgondagen så mycket. 
Vi har spelat lite tillsammans och ätit. 
Nathanael är fortfarande hängig men kom ner en stund och var med. 
Jag har rensat och flyttat om i min hörna. Alltså min hörna där jag pysslar med mina projekt. Jag hade massor med pysselsaker som jag hade glömt att jag hade. 
Fick ny lust att skapa. Får passa på då så länge jag kan. Sen är det stopp ett tag på den fronten. 
Fick en bok när jag fyllde år. Vill typ läsa den nu. Men jag håller fingrarna borta från den tills jag är opererad och inte kan göra så mycket med armen. Då behöver jag böcker som jag verkligen vill läsa. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback