utsnöad på söder en gång i tiden

Fick upp ett fotominne idag när jag jobbade på Hornsgatan på Södermalm och jag började tidiga mor
gonpasset med en elev och entrén var helt igensnöad. Min chef kom och lämnade en spade och drog sen vidare för det var fler av hans konditorier som var insnöade. Där står jag 06 på morgonen på en gata på söder och skottar som en tok för att vi ska kunna ta oss in och påbörja morgonen innan rusningen började. Vilken pärs. Så här I efterhand går det att skratta åt det men då log jag inte ens. 
Det var en morgon jag kommer minnas länge. 
Kan säga att det var snövallar upp halvvägs över entrén. Helt galet. Och det fortsatte hela dagen så vi fick skotta fler gånger den dagen. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback