tar det som det kommer

Skön tar det som det kommer dag idag. Lite av varje. Mestadels hemma men även iväg en sväng. Legat i soffan sedan 17 tiden. Mör och ont i axeln. Blir så arg att det har blivit så mycket värre igen. Känns som att jag backat flera rutor på planen. Kan exempelvis inte ligga på höger sida längre vilket jag kunde för bara nån månad sedan. Jag blir jättefrustrerad. Vet att inte det hjälper men känner mig så hopplöst trött på det här. 
Hade hoppats vara helt på banan nu och kunna ägna mig åt mina hobbys fullt ut igen,kunna vara ute och röra på mig utan att vara livrädd för att ramla och göra axeln värre men framför allt kunna jobba utan att vilka kapa av mig armen efter varenda jäkla pass. 

Men men. En dag i taget. 
Julen må vara över men än får man fortfarande ha julpyamas. Så det så. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback