paus

Det blir en liten paus här. 
Är jättesjuk och har fått sänka ljuset på mobilen till minsta för att kunna använda den. Är så ljuskänslig och allt ljus tar döden på mina ögonen och gör så att huvudet blixtrar. 
Jobbet har krävt att jag ska covidtestas så det sker inom 24 timmar. Hoppas innerligt på negativt svar. 
Dock lite orolig för det var just ljuskänslighet och värk i kroppen och problem med andningen som var grejen för mig med covid när jag hade det 2020 och det är just dessa jag har nu. 
Hoppas på att ett endast är dunderviruset som går. Det räcker gott och väl så. 

Tillbaka igen när jag är på benen.
För er jag känner så är jag tillgänglig på mail och sms. Sociala medier funkar inte, för mycket ljus och blinkande bilder och intryck. Orkar inte det. 

Ha en fin 3e advent. 🎄🕯



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback