längtan till Norrköping

Jag skulle ha kunnat göra väldigt mycket för att få vara i Norrköping idag och även imorgon. Jag ville verkligen se flera spelningar som sker idag och imorgon på musikhjälpen som befinner sig på gamla torget i Norrköping iår. Det är nu andra gången jag missar pga sjukdom vilket jag även gjorde 2019 när de var i min hemstad Västerås. 
Det är så sorgligt för en musikälskare som mig. Jag är så förtjust i livemusik. Och buren i musikhjälpen bjuder på mycket akustisk sådan som jag gillar. 
Så till alla er som är där dessa dagar. Grattis. Ni kommer få livemusik i toppklass. 

Hade tänkt möta upp min vän där också. Men men. Tur det går fler tåg. 

Enjoy People. Enjoy. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback