kökslådeinnehåll på en trampolin.

Sömnlös. Har så svårt vissa kvällar att komma till ro. Vissa kvällar somnar jag som en sten men kan vakna en bit in på natten och andra nätter somnar jag först vid 03 för att vakna som en zombie när klockan ringer.

Det är som en karusell i huvudet. Så många tankar som fladdrar och far. Allt från skapande idéer till tolkningar av allt möjligt. 
Jag har ett universum inom mig som inte alltid tar en paus när jag vill det. 
Ett sjudande inre helt enkelt. 
Kan ofta få ett pratbehov i dessa stunder..vill bara vräka ur mig tankar och idéer. Sitta i whats app eller soffan och bolla.Men dessa stunder är alltid på natten och då sover den klick av folk som passar in i min "bolla kategori" .Därför skriver jag istället. Ibland i mobilen och ibland i block. Mobilen är full med olika anteckningar och små noteringar. 
Skönt sätt att få ut det ur huvudet. 

Jag fick ett tips på en bok förut. Nu försöker jag fiska efter vad sjutton boken hette..Men jag minns inte säkert vem som tipsade. Skulle så gärna vilja ha tag i den boken.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback