fredag

Familjen ska till Uppsala ikväll och kolla på match. Jag kommer att ha kvällen för mig själv. Hade tänkt åka till Anette men är inte frisk än så känns dumt att riskera smitta henne så här innan jul. Ska dit på tisdag istället och lämnar klappar till kattgänget och hälsa på Kissen så klart. 

Ska ha lite hemma spa, lite musik och lite bara vara ikväll. Lite småfix inför jul och kanske lite pyssel. Eller skrivande.. vi får se vad jag känner för och orkar. 

I helgen lite av varje. I den takt jag orkar. Trevliga saker. Så helgen blir nog fin. 
Men jag vill bli frisk nu. Verkligen. 

Trevlig helg därute.  🌺🕯

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback