bad News

Känner mig mentalt i botten efter dagens möte med kirurgen som opererade mig i våras. 
Det var inga goda nyheter alls och jag står inför 2 olika scenarier. Antingen det ena eller det andra. Och jag vet helt ärligt inte vilket jag hoppas på för båda var illa. Väldigt illa. 
Har strosat runt i snart två timmar och försökt landa och plana ut för att orka kvällspasset på jobbet. 
Det är ren viljekraft som styr mig idag. 
Känner mig så frustrerad och lite orolig faktiskt. Och väldigt ledsen. 

Jag måste landa i det här. Ta nya krafttag efter jul och nyår. 
Har semester i jul och mellandagarna så jag jobbar mån,tisdag och onsdag denna vecka sen 8 dagar ledigt. Jobbar morgonpasset på nyårsafton sen går jag på ledig helg så jag kommer ha en hel del tid att processa. 

Tackar mormor för min envishet och pannben . Men  jag skulle ljuga om jag sa att det inte känns lite tufft just nu. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback