turtoise watch

Nyvaken. Henok levde rövare som utbrytarkung nu på morgonen inne hos Nathanael så fick gå och upp släppa ut honom i utehagen. Nu sitter jag med en kopp kaffe i solen och lyssnar på tystnaden.

Såg att det är galet mycket rönnbär i år. 
Blir det inte en kall vinter då enligt nåt ordspråk? Hua vad deppigt. 
Tänker inte tänka på det idag. Idag ska jag suga åt mig av solen..

Skulle ha gjort en resa i helgen. Men pga att det ska vara väldigt dåligt väder på destinationen så har vi ställt in. Lite ledsamt för jag hade sett fram emot det mycket. En plats jag drömt om att se sedan barnsben.. Men men. Det kommer förhoppningsvis fler somrar. 
Det blir Uppsala istället. Måndag till tisdag..helt ok det med även om det inte är lika drömskt som ursprungsdestinationen i Jämtland. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback