susar I huvudet

Det susar i huvudet idag. Som ett tryck..
Svårt att sätta fingret på det..
Måste börja ta mig ut. Spenderat för mycket tid i min bubbla..Det har blivit lite för trivsamt i den. 
På tisdag ska vi ha tjejdygn på landet i Källsmora. Något jag älskar. Men det tar ändå emot. Vet att jag kommer ha roligt men när jag tänker på det så känns det som att bestiga ett berg. 
Den känslan ska väck. Därav har jag planerat in nu flera saker som jag tycker om men som jag just nu ser som bergsklättring..
Jag ska bryta mönstret jag hamnat i senaste månaderna.
Jag är inte deprimerad..jag är lågenergisk. 
Det är inte samma sak.

Idag har jag rehab på eftermiddagen. 
Men först lite pysselprojekt och en promenad.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback