stök

Godmorgon. 
Höstigt och regnigt idag. 
Gick till min kiropraktortid imorse men han var sjuk och jag hade missat att jag fått ett röstmeddelande om det. Så kan det gå. 
Tur att det är nära. Ska boka om tiden imorgon när jag ska till sjukgymnasten. 
Hem och ringde runt angående Nathanaels kommande tandställning. 
Det vi har väntat på är en check man behöver för att kunna boka in sig på tandregleringen. Den ska skickas ut från tandvårdsenheten. 
Ringde tandregleringen och tydligen gick det att boka på personnumret då de kunde se hans ärende nr (det som står på checken) I datorn. Varför i hela friden kunde ingen ha sagt det då. Tandställningen kunde ju varit ordnad för flera månader sedan. Så tröttsamt. 
Men men nu är det bokat en första träff hos tandregleringen i slutet på september. Så projektet är i gång iallafall. 

Ska dricka kaffe och pyssla lite innan jag ska till optikern och hämta mina nya glasögon vid 12. Vill inte ge mig ut igen. Det var kallt. Är kallt inne också. Så där ruggigt som går rakt igenom kroppen. 
Hösten känns på ingång.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback