Ny dag

Piggare i kroppen idag. Sov som en sten inatt. Helt slut. Fortfarande väldigt trött mentalt..Fick tvinga mig själv upp imorse. Inte för att jag hade någon tid att passa men blir så seg om jag sover för mycket. Blir som baksmälla nästan. 

Sitter på altanen  och pysslar. Henok är ute i sin hage. Jag satte in honom för att ta en promenad men han fick panik av att komma in när han var pigg så var bara att bära ut honom igen. Hade inte hjärta att lämna honom inne när jag såg hur stressad han blev. Ute i hagen är han jättelugn. 
Imorgon blir han hämtad av sin nya familj.
Det ska bli skönt. Men han är bra söt..ser ut som en liten farbror i ansiktet. Och han har en väldigt klok blick. 

Får vänta tills Nathanael kommer hem från sin övernattning hos kompisen eller tills Henok blir trött och vill in för att kunna ta min promenad. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback