landet, provsvar och fallolycka

Haft ett fint men lagom dygn på landet. 
Tjejhäng. Champagne, mat och brasa. 
Mycket utevistelse och lantluft. Så skönt. 
Idag var vi i Norrtälje och kollade runt lite och åt god lunch. Jag gillar verkligen norrtälje. Så mysigt och kommunen har verkligen satsat på att göra det ännu mysigare. Fina blomarrangemang och renoverade promenadstråk. 

Nathanaels covidtest var negativt. Skönt. Dock är han fortfarande hemma då han är snorig och hostig. 

Efter en oväntad fallolycka igår kväll så har jag skadat min fot. Föll från en trall som är byggd uppe på berget på hennes tomt där ena hennes stuga står. Det var mörkt och jag såg inte var trallen slutade så föll ner. Landade dock i gräs men vrickade till foten i landningen. Anettes min var obetalbar. Vi skrattade gott åt det vid frukosten imorse
Högläge nu. Får se hur det känns imorgon. 

Sover dåligt när jag är borta så vaknade vid 06 imorse. Dels av främmande säng men också av tupparma som gal. Så är väldigt trött nu. 
Tyvärr blir det ingen sovmorgon imorgon för jag har morgontid hos kiropraktorn. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback