i-landsproblem och sommar igen

Har världens i-landsproblem. 
Jag behöver hostmedicin  på recept. Jag håller på att hosta ihjäl mig. Men jag jag är för svag för att orka pallra mig iväg till läkaren. 
Ja men dessa appar då tänker ni säkert nu. Kry och allt vad det heter? 
Jag är riktigt gammaldags när det kommer till tekniska utvecklingar. Vet ni hur lång tid det tog för mig att skaffa betalappen swish. Väldigt lång tid. Jag är skeptisk till sånt där. Tänker hackers,idkapning och intrång och gud vet vad. 
Så att prata med en doktor i websamtal utan möjlighet till undersökning känns så där. 
Får se om jag piggar på mig och kan ta mig iväg imorgon. Någon app blir det inte iallafall. 

Ja det är mitt problem här och nu. 

Solen lyser. Det känns som ett hån. Här har det regnat och ruskat i nästan hela augusti och höstkläder redan invigda. Och så just nu när man är sjuk och eländig så är plötsligt sommaren tillbaka. 
Hoppas orka mig ut på baksidan en stund..sitta i solen och ladda energi. 

Kissen ligger i soffan på altanen och lapar sol. Ja de stunder han inte kollar vad man gör i köket alltså (man kan ju ha chansen till lite mat)  eller går loss på mina gröna växter i sovrummet. Han är för rolig den där. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback