härlig måndag

En riktigt bra dag igår. Fick dock stiga upp i ottan för att gå till kiropraktorn.
Vi hade inte setts på flera år och då sist för mina ryggproblem. Nu nackproblemen som kommit med axeln. Fick tryckpunktsbehandling och massage. Kändes som att jag flög efteråt. Spänningen i nacken var helt borta. Har en ny tid nästa vecka för fortsatt behandling. Han är verkligen toppen. 

Vi åt frukost ute på baksidan igår morse jag och Nathanael. Vi rastade sköldpaddan i hans tillfälliga ute gård. 

På torsdag åker han till sitt nya hem. 
Även om han är väldigt fin och trevlig så ska det bli skönt. Detta är helt utanför min komfortzone och jag blir så stressad om vi gör rätt eller inte. Mycket googlande och frågor till nya ägarna har det blivit. 

Igår eftermiddag så tog vi en cykeltur jag och Nathanael I ursviksspåren och till igelbäcken. Det är så fint där. Sen cyklade vi förbi Eva och fikade på hemvägen. 

Rastade sköldpaddan igen medan jag satt på altanen och pysslade med ett nystartat projekt. Höll kollen på honom från min pysselbubbla. 

Idag ska Nathanael sova hos sin bästa kompis. De har inte setts sedan i början av sommaren..
Jag måste träna idag. Mina olika program samt ut och gå. 
Men först frukost och rasta paddan som vickat både mat och vattenskål upp och ner i natt. 🤭



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback