full ös

Fullt ös i helgen. 
Var iväg och åt frukostbuffe igår i Solna och avrundade med lite inköp av behövliga saker. 
Bland annat bordstabeletter till altanbordet och presenter till Jamie som snart fyller 3 år (min brorson). 
Fortsatte hem och rev ut hela förrådet i hallen. Egentligen en klädkammare men det har varit allt-i-allo senaste åren. Som saker rök. Tycker det var bra jobbat då i den här familjen har  vi svårt att slänga saker samt är nostalgiska. 

Klädkammaren är nu nästan en balsal. En ny byrå bara sen är det klart. Då försvinner det sista kartongerna och trådbackarna. 

Nästa projekt är vinden..Det får bli längre fram. 

Helt slut på kvällen. Haft lite feber sedan i fredags så försökt att sitta och rensa låda för låda och inte fara runt så mycket fram och tillbaka. 

Varit på lunch och fika idag och kollat OS. 
Herregud vad jag älskar friidrott när den levererar som OS gör just nu. Fantastiskt kul. 
Herrarnas höjdhoppsfinal var så spännande. Sverige var inte med men det var en nya hoppare som gjorde sina livs bästa tävling just i OS. De slog sina personbästa rejält. Och guldet blev delat mellan en gigant och en uppkommare. 

Det är verkligen Italiens år. 2 guld idag i höjdhopp och 100 meter löpning 
De vann eurovison spng contest i våras och de vann fotbolls EM nu i sommar. Snacka om streak. Bara att gratulera. 

Men det är tisdag jag väntar på. Och ganska många andra svenskar. Armand Duplantis.
Vilken talang. Imponerande. 

Ikväll ska jag förbereda för att nytt skapa projekt jag har på gång.  



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback