frustrerad.

Axeln. Mitt stora hinder. 
Pendlar mellan hopplöshet och likgiltig framåtsträvan..
Det är 3 månader sedan operationen snart.. 
Och i 2 månader har jag känt känslan av att något år fel. 
Jag blev varnad innan att frozen shoulder som är kvar kommer inte göra mig symtomfri på direkten. Men det här är något annat. 
När jag förklarade läget för kirurgen i telefonen den 22a juli så höll han med. Nåt lät inte som det skulle. 
Impingement är opererat och ska vara borta. Och det tror jag att det är. Men frågan är vad därinne som hindrar mig från att bli bra och varför det blir feber och blåmärkes ömt utanpå så här långt efter. 

Jag blir inte klok. Men så är jag ingen kirurg eller ortoped heller. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback