7 kilometer i min bubbla

7 kilometer. 7 kilometer jag bara gick omedveten om var. Helt inne i min bubbla..
Lyssnade på ett sommarprat som jag lyssnade på även förra året då det släpptes så detta var andra gången. 
Ett berörande sommarprat. Ett viktigt sommarprat. Ett sommarprat som förra året motiverade mig till första raderna i den text som jag skrivit på i ett års tid. Den text som jag lagt till, raderat,redigerat och skrivit cirka 4 meningar per skrivstund. Ett helt noteringsblock med tankebubblor, ord och korta frågeställningar till mig själv. 
Varför jag inte skrivit klart denna text och lagt den här I bloggen som är tanken är för att jag inte riktigt hade nått fram till varför jag ville skriva detta. Jag vet det nu. Nu ska jag bara hitta rätt stund att avrunda. 

Skön runda dock. Även om jag inte riktigt är hundra på hur jag gick. Avslutade sista 500 meterna med regn. Härligt. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback