Sovit hela natten

Försöker kicka igång den här dagen. 
Sovit hela natten utan att vakna så kroppen är nog lite chockad. 
Jag var brutalt slut igår. Hade så ont. Åkte och jobbade iallafall. Jobbade över för att ha vårdplanering med familjen  till en av mina kontaktpersoner. Det var en utmaning. 
Det svåraste är inte att ta hand om dementa. Det svåraste är att bemöta anhöriga som också är dementa eller i förnekelsefas. 
Men det gick bra men jag som redan har urvriden innan pga en lång arbetsdag med smärta var helt slut. Fick knappt på mig mina kläder när jag skulle byta om och åka hem. 
Blev hämtad utanför jobbet som en skänk från ovan. 
Handlade lite , gjorde mat och duschade.  
Skulle sen se på dokumentär medan jag hade vettekudden. Blev varken dokumentär eller vetekudde. Vaknade när M kom hem från innebandyn men somnade om igen. 

Så ja här sitter jag nu. Det är helt galet vad smärta tar energi. Det passar inte någon som redan lätt blir mentalt trött av intryck och ljud. 
Blä. Vill bli av med det här nu. Vill bli mig själv igen. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback