segt i kontoret och tillbaka till rötterna

Just nu är mitt stora huvudbry hur jag ska hålla mig vaken på vägen hem från jobbet vid kl 15. Jag är inte trött just nu men när jag väl checkar ut härifrån så slår det till snabbt. Sovit 3.5 timme i natt så tröttheten lär bli brutal. 
Tempot har rullat idag så har gått i ett på jobbet. 

Tankarna snurrar angående nästa helg också. 
Lite katastrof tänk.. Kan bli frontalkrock eller lyckat. Det är ungefär. 50/50
Vi ska dessutom tillbaka till våra rötter. Jag har inte sagt till någon att vi kommer och hälsar på. Det är inte syftet med resan. Syftet är att göra det här tillsammans och att inviga Linnea i Västerås och vår bakgrund samt hänga tillsammans allihopa alla fem. 
Jag hoppas få med dom till lunden och hälsa på mormor också. . Brorsan har inte varit där än. 
Just att besöka viksäng är jag väldigt splittrad inför. Samtidigt som jag ser fram emot det så vet jag att jag kommer att bli ledsen. Av olika orsaker men främst att det är saknad efter mormor där för det påminner om henne men också sorg över att inte ha någon koppling dit längre. 
Vi får se. Jag "framtids ojar" mig. Det kan bli jättebra. Tror i vilket fall som helst att dagen kommer ge många intryck och jag kommer vara helt slut när vi åker hem. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback