negativ i positiv bemärkelse och ivrig.

Mitt covidsvar kom inatt. Negativt. Tack och lov för det. Kan jobba som vanligt imorgon och behöver inte oroa mig över att operationen ska äventyras. 

Det är fantastiskt väder ute och ganska varmt. Så idag blir det nog en längre stund utomhus. Men först frukost och kaffe. 

Jag kunde inte hålla mig. När väl kompletteringssakerna till mitt projekt som var tänkt till sjukskrivningstiden efter operationen kom så kunde jag inte låta bli att börja. Har redan kommit en bra bit. Jag kanske lägger upp en hint om vad det är jag ska göra inom kort. 

Har ni kollat på videon som jag tipsade om?
Är dom inte riktigt bra? Och Connie, vilket speciellt sound. 

Jag älskar verkligen det små detaljerna här och där som ökar livskvaliteten. 
En bra låt. En god doft. En skön kvalitet på en textil. Ett tänt ljus. En speciell smak. Vackra små ting. 
Det är något som jag ska skriva ett längre inlägg om senare. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback