helgen och hästveckan är här

Vilken helg det har varit. Underbart väder. Fått mycket gjort men också njutit. 
Får inte lika mycket gjort kika snabbt längre pga axlarna men kör på med det som jag kan. 
Måla staket gick exempelvis bra så länge det var under axelnivå. Lyfta armarna gör riktigt ont. 
Var en sväng på IKEA med Eva och Nathanael igår och åt sedan lunch hos henne. Ja helgen har verkligen varit lite av varje. 

Idag börjar hästveckan. Känner mig hyfsat beredd mentalt men fysiskt inte alls. Har vansinnigt ont i axeln med strålningssmärta upp i nacken och ner i utsidan av överarmen. Det är typiska symtom på impingement fick jag veta. 
Men jag är på väg till jobbet. Kör på och får stämma av dag för dag. Kan de höra av sig från sophiahemmet snart. Snälla. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback