BPSD, utflykt och pyssel

Iväg på BPSD möte nu. Utbildade mig till BPSD administratör 2018 och jobbade aktivt med det i ca 1.5 år på mitt gamla jobb. På mitt nuvarande har det blivit i ropet nu först så idag är det uppstartsmöte. Jag tycker det är intressant. Beteende, bemötande, problemlösning och utvärdering. Sånt är roligt. 

Igår hade vi en fantastisk eftermiddag nere vid bryggan i Djursholm. 18 boende var med ut och 12 personal. Även chefen var med. Kaffe och bulle i solen  och glada boende som uppskattade värmen och utsikten och att få prata med varandra.

Jobbar kväll ikväll med min favoritkollega. Så jag hoppas på en mysig kväll. 

Imorgon är min enda lediga dag denna vecka. Har lite småsaker inplanerade sen ska jag skrota hemma och pyssla lite. Håller på att gör om i tvättstugan bland förvaringen samt håller på med målning av räcken och staket som inte hann bli klart i helgen. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback