autopilot

Går på autopilot. Sista kraften att köra på sista dagen på hästveckan. Är helt slut i kroppen. Igår kväll kunde jag varken ligga på sidan,rygg eller mage så blev en halvsittande variant. Det har börjat nypa fast mer och mer i axeln. Den liksom fastnar till kort i vissa rörelser. Gör riktigt ont. 
Lite orolig att jag ska göra läget värre genom att jobba. Ska ringa min sjukgymnast för lite rådgivning. Hon kanske vet varför det nyper fast också. 

Många möten kommande veckorna på jobbet. Har dessutom en vårdplanering till. Hoppas att jag hinner avklara den innan operationen. 

På fredag kommer brorsan och Linnéa. De stannar till söndag. Vad vi ska göra hamr jag redan gått in på. 

Just här och nu känns allt lite motigt. Jag vet att det beror på min trötthet. Skulle vilja lägga mig ner och sova en vecka så känns det just nu. 
Längtar tills jag förhoppningsvis får sova smärtfri och kunna sova hela natten utan avbrott. Vilken morot. Dit ska jag. 

Inte så positivt inlägg så här på måndagsmorgonen. Haha. 

Imorgon  ska jag till frisören. Det ser jag fram emot. 

Ha en fin dag. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback