ändrade planer och nostalgi.

Okej. Dagens planer sprack helt pågrund av vädret. Det har snöat (!!) Hela dagen och blåst
. Så mina planer sprack eftersom det krävdes torrt väder. 
Men jag var iväg på lite annat istället och fått en del gjort även hemma. 

Tack och lov så är det för varmt för att bli vitt på marken men det är ändå  inte roligt att det snöar. 

Hade svårt att somna igår. Fastnade i nåt CSI avsnitt som gick på tv. Somnade till slut och drömde märkligt. 

Har haft på en live konsert idag medan jag stökat hemma. En konsert som jag faktiskt gick på 1999. Denna var dock från indianapolis men från samma turné. Nostalgiska härliga minnen. 
Millenium tour. 👍






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback