Utmattad

Sitter här med en puttrande kalops på spisen i min fårskinnsfåtöj och kan knappt tänka. 
Haft födelsedagsfika för Nathanael idag. 
Mamma och Thomas är här från Öland och idag kom min morbrors ex-fru och mina 2 kusiner Fanny och Clara. Som Jag hade saknat dom 3. Är så glad att vi har kontakt trots att släkten krympt av alla möjliga orsaker. 
Men det blir många intryck,samtal som skapar känslor och så min mamma på det. Jag älskar min mamma det gör jag men hon är en intensiv person och jag blir fort mentalt trött. 
Men det var trevligt. Men nu är jag oerhört trött. Tjejerna har åkt hem till Västerås igen men mamma och Thomas är kvar. De åker hem imorgon och de tar med sig Nathanael en vecka för höstlov på Öland. 
Jag längtar efter lite lugn och ro nu. 
När jag blir så här trött så blir jag nästan som ledsen. Inte ledsen som i ledsen men jag blir låg och vill helst bara vara. 
De andra håller till  på undervåningen,jag är uppe och lagar mat. Behöver en stund för mig själv för att landa. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback