Tröttsamt

Ligger i soffan och filosoferar. 
Fick sms från ortopeden om att min tid på måndag är flyttad till lördag 7/11. Blir så less. Har väntat så länge på denna tid och började se ljuset i tunneln..går tillbaka till jobbet på onsdag så  kommer att behöva jobba tre pass utan att ha blivit undersökt. Men men. Vad ska man göra. 
Försöker att inte bli helt modfälld här. 
 
Ritat lite i dag på eftermiddagen och lyssnat på min ljudbok. Den är så bra men ger mig lite rysningar. 
Jag ser dig heter den. Rekommenderar den. 
 
Ska snart gå upp och göra en fiskgratäng. Ska bara samla lite energi först. Blev galet trött nu efter nattens dåliga sömn och tidiga morgon. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback