Trött och tankar om synen

Hunnit med en hel del för att vara kraftlös i dag. Känner mig nästan lite nöjd med dagens prestationer.
Nu är jag helt slut dock..väntar på avkomman som inte dykt upp från skolan än. Det blir hämtmat efter önskemål och slappmys i soffan också enligt önskemål. 
Helt ok för denna trötta människa.
 
Har faktiskt använt mina glasögon idag mer än bara hemma. Det är stort. Jag är ju lite löjlig. Känner mig inte bekväm med glasögon och vill då helst inte visa mig ute i dom. Well, I did today. Och inte dog jag av det. 
Ögonmigrän som kommer och går. Misstänker att det har med synen att göra. Kan konstatera att den här försämrats. Är det efter 35+ det börjar? 😁
 
Det där med linser känns ju otäckt och pilligt. Men ska man prova det? Jag är verkligen inte bekväm med glasögon. Iallafall inte hela tiden. Jag är så känslig också i mina ögon. Får typ jämt tårar i ögonen vid blåst eller matosiga lokaler. Kanske man inte är typen för linser då? Ska leta upp en bild med glasögon att posta. 
Här är jag iallafall utan..en halvblind (på långt håll) 35 plussare 😂
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback